16 lipca 2012

Letnie porządki

Oj  zebrało mi się na letnie porządki... I tym sposobem blog zyskał nowe szaty. Postanowiłam też uporządkować zdjęcia i nadrobić zaległości. A zebrało się tego...
Dziś trochę drobiazgów zrobionych jeszcze w zeszłym roku.



Na początek "kuleczkowy" komplet.  Dostałam metalowe kulki w kolorze srebrnym z prośbą, żeby coś z nich zrobić. Oplotłam je siateczką z koralików Toho 11 w kolorze Frosted Aqua Purple Lined  prze tykane przezroczystymi jasno różowymi Toho 11. Do wykończenia użyłam 4 mm kuleczek różowego kwarcu i fasetowanego ametystu.

Kolczyki z korala obszyte kulkami ze srebra pr. 925 w rozmiarze 0,2 mm i 0,18 mm, wykończone koralem 3 mm. Bigle srebrne,


Maleńkie kolczyki na sztyftach. Pierwsze to onyksy i Toho 15 w kolorze Metalic  Nebula.
Drugie to małe (8x10 mm) kamee z żywicy i koraliki Toho 11 i 15




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz